Als gevolg van de coronacrisis raken mensen meer en meer gewend aan een flexibele werkplek. ‘Dat betekent dat er een groeimarkt ontstaat voor co-working spaces,’ aldus Lisanne Korfage. ‘Met eten & drinken kun je je dan heel goed onderscheiden. Een eerste stap is dat je een hospitality concept ontwikkelt, passend bij jouw doelgroep. Onderdeel van dit concept is een heldere visie op eten & drinken: wat wil je op welk moment aanbieden en welke rol spelen thema’s als vitaliteit, inclusiviteit en duurzaamheid? Verder is de omgeving een belangrijk onderdeel van het concept: wat geeft gasten een welkom gevoel, bij welke inrichting voelen zij zich prettig en welke omgangsvorm wordt door hen gewaardeerd?’
Met een eigenzinnig hospitality concept en bijpassende foodservice kun je een beleving met impact creëren. Laura Hilhorst: ‘Dat geeft een hele andere kijk op co-working spaces. Het mooie is dat de gebruikers hierdoor meer geïnspireerd en gemotiveerd komen werken én dat het meer rendement oplevert voor de eigenaar. Wat dat betreft snijdt het mes aan twee kanten.’
Nieuwsgierig geworden? Voor meer informatie, een kop koffie of een bezichtiging, neem dan contact op via info@flexizone.nl of bel 085-1050733.
Bron: htcadvies.nl